Most wiślany do remontu???

Inwestycje i inne przedsięwzięcia na terenie Nowego Dworu Maz.

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez KaloNDM » 20 Kwi 2012, 21:46

tk28 napisał(a):Na poniższym zdjęciu lotniczym wydaje się jakby nie było tego wiaduktu tylko zwykły przejazd ale może się mylę.


Mylisz się :D
Zobacz jeszcze raz, tylko na fotkę 3D
Image

I teraz najciekawsze..
Po Twoich pytaniach znowu "zanurkowałem" do swojego "twardziela" i zanim wstawię fotkę którą znalazłem,
napiszę tak..
Rzuć okiem na zdjęcie, które przedstawia wysadzony most na Wiśle w 1915 roku.

Image

Przypatrz się dokładnie na jego filary - postaram się znaleźć fotkę w większej rozdzielczości.
Niedługo na swój kanał wrzucę parę kilkusekundowych ujęć, na których widać Wyszogród, Czerwińsk, Modlin i .okolice, a w szczególności filary zdetonowanego mostu.
Film był nakręcony w latach dwudziestych. Porównasz sobie filary z tamtych lat, z obecnymi.

Na dodatek kliknij w link NAC:
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

Oberzyj fotki "pozostałe zdjęcia". Widzisz co pisze?
Budowa mostu kolejowego w Modlinie.
Wiele razy oglądałem te zdjęcia i zawsze twierdziłem że to faktycznie most do Modlina, ponieważ widać wieżę przed stacją PKP.
Przyjżyj się dokładnie..
Za którymś razem dotarło do mnie, że to wieża ciśnień na Stoczni Modlin!!!!!
Zwróciłeś uwagę na dwie fotografie?
Nie przypominają Tobie wiaduktu? Właśnie..
Zobacz na skan fotki, którą ja posiadam:

Image

Co widać? Hmm.. widziałeś w NDM tory kolejowe, nad którymi przebiegają tory kolejowe? :D
Wdług mnie, to właśnie wiadukt na kolejkę wąskotorową do Twierdzy Modlin, która przejeźdżała przez Most Piłsudkiego, a druga nitka, to wiadukt na pojazdy.
Widać, że podpory oraz wybetonowane ściany nie są już pierwszej młodości.
Zobacz że pod wiaduktem przebiegają dwie nitki torów kolejowych.
Poza tym na jednej fotce NAC, za wiaduktem widać łuk, a w tle budynki.
Moim zdaniem, ten po prawej stronie to domek i działka gdzie w czasach PRL-u była hodowla lisów.

tk28 napisał(a):O "Forcie nad Wisłą" chyba wie każdy, kto choć trochę interesuje się miastem i twierdzą Modlin. Szkoda, że nie oszczędzili go ale raczej nie mieli innej możliwości połączenia obwodnicy z DK 85.


Zdziwiłbyś się jak mało jest tych "chyba wie każdy" :D
Poza tym fort oszczędzili ponieważ jest tylko zasypany - tunele też są całe :D
Płakać można np. nad Fortem Ostrołęka. :(
You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I’ll show you how deep the rabbit hole goes. http://pl-pl.facebook.com/KaloNDM1972/
Awatar użytkownika
KaloNDM
Moderator historii
Moderator historii
 
Posty: 1387
Rejestracja: 29 Lip 2011, 07:55
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez Marian » 20 Kwi 2012, 21:58

KaloNDM napisał(a):Zdziwiłbyś się jak mało jest tych "chyba wie każdy" :D
Poza tym fort oszczędzili ponieważ jest tylko zasypany - tunele też są całe :D
Płakać można np. nad Fortem Ostrołęka. :(


Można gdzieś poczytać o tym forcie?
Marian
Maxi Użytkownik
Maxi Użytkownik
 
Posty: 454
Rejestracja: 10 Lis 2010, 11:50

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez tk28 » 21 Kwi 2012, 08:31

KaloNDM napisał(a):Oberzyj fotki "pozostałe zdjęcia". Widzisz co pisze?
Budowa mostu kolejowego w Modlinie.
Wiele razy oglądałem te zdjęcia i zawsze twierdziłem że to faktycznie most do Modlina, ponieważ widać wieżę przed stacją PKP.
Przyjżyj się dokładnie..
Za którymś razem dotarło do mnie, że to wieża ciśnień na Stoczni Modlin!!!!!
Zwróciłeś uwagę na dwie fotografie?
Nie przypominają Tobie wiaduktu? Właśnie..
Zobacz na skan fotki, którą ja posiadam:

Image

Co widać? Hmm.. widziałeś w NDM tory kolejowe, nad którymi przebiegają tory kolejowe? :D
Wdług mnie, to właśnie wiadukt na kolejkę wąskotorową do Twierdzy Modlin, która przejeźdżała przez Most Piłsudkiego, a druga nitka, to wiadukt na pojazdy.
Widać, że podpory oraz wybetonowane ściany nie są już pierwszej młodości.
Zobacz że pod wiaduktem przebiegają dwie nitki torów kolejowych.
Poza tym na jednej fotce NAC, za wiaduktem widać łuk, a w tle budynki.
Moim zdaniem, ten po prawej stronie to domek i działka gdzie w czasach PRL-u była hodowla lisów.

Też kiedyś zastanawiałem się nad tymi zdjęciami z NAC i wychodziło mi to co Tobie. Zastanawia mnie jednak ten kanałek, czy był on częścią fosy "Fortu nad Wisłą" :?: Na starych mapach żadnych kanałków pomiędzy fortem a stocznią nie widać. Wieży ciśnień nie dostrzegam na zdjęciach, mógłbyś mnie naprowadzić. Te widoczne łuki za wiaduktem też nie idą chyba w tę stronę co powinny. W ogóle nie wiem jak na te zdjęcia patrzeć, z której strony, od miasta czy od stoczni.

Co do filarów mostu Piłsudskiego to bodajże Rather coś pytał ostatnio.
tk28
Dobroczyńca
Dobroczyńca
 
Posty: 1749
Rejestracja: 10 Lis 2010, 15:06
Miejscowość: NDM
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez KaloNDM » 23 Kwi 2012, 13:40

tk28 napisał(a):Też kiedyś zastanawiałem się nad tymi zdjęciami z NAC i wychodziło mi to co Tobie. Zastanawia mnie jednak ten kanałek, czy był on częścią fosy "Fortu nad Wisłą" :?: Na starych mapach żadnych kanałków pomiędzy fortem a stocznią nie widać.


Fort Nad Wisłą miał fosę - od Wisły do torowiska.
Ta po stronie torowiska - kiedyś wędzarnia ryb, obecnie wody gazowane Prima - została zasypana.
To właśnie do tej fosy wrzucono zgruzowany kościół ewangelicki.
Ale widoczny na tych zdjęciach kanałek nie może być częścią fortu.
Może jest to odwodnienie.. na pewno jest to po tej stronie, co ogródki działkowe "Pestka".

tk28 napisał(a):Wieży ciśnień nie dostrzegam na zdjęciach, mógłbyś mnie naprowadzić.


Jak to?!
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

tk28 napisał(a):Te widoczne łuki za wiaduktem też nie idą chyba w tę stronę co powinny. W ogóle nie wiem jak na te zdjęcia patrzeć, z której strony, od miasta czy od stoczni.


Zdjęcie wiaduktu jest robione z kilku ujęć.
Moim zdaniem ten kadr jest robiony od strony stoczni, w kierunku NDM
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

tk28 napisał(a):Co do filarów mostu Piłsudskiego to bodajże Rather coś pytał ostatnio.

Właśnie.. do Ciebie też było kierowane :D
Chodzi mi o wysokość filarów:
http://www.youtube.com/watch?v=qsmd7PntUsU
You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I’ll show you how deep the rabbit hole goes. http://pl-pl.facebook.com/KaloNDM1972/
Awatar użytkownika
KaloNDM
Moderator historii
Moderator historii
 
Posty: 1387
Rejestracja: 29 Lip 2011, 07:55
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez tk28 » 23 Kwi 2012, 16:19

KaloNDM napisał(a):
tk28 napisał(a):Wieży ciśnień nie dostrzegam na zdjęciach, mógłbyś mnie naprowadzić.


Jak to?!
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

Ja Cię po prostu źle zrozumiałem, myślałem, że na tych zdjęciach z wiaduktem dostrzegasz wieżę ciśnień. Ja już dawno temu rozpoznałem, że te pozostałe zdjęcia przedstawiają most na Narwi między twierdzą a wyspą szwedzką. Nie wiedziałem tylko co to za wiadukt i gdzie on jest/był.

KaloNDM napisał(a):Zdjęcie wiaduktu jest robione z kilku ujęć.
Moim zdaniem ten kadr jest robiony od strony stoczni, w kierunku NDM
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

Pewnie masz rację, najlepiej to iść tam, porobić zdjęcia i porównać, może się za jakiś czas wybiorę na dłuższy spacer :)

KaloNDM napisał(a):Właśnie.. do Ciebie też było kierowane :D
Chodzi mi o wysokość filarów:
http://www.youtube.com/watch?v=qsmd7PntUsU

Ja to nawet nie wiem czy one są teraz wyższe czy niższe niż kiedyś. Nie zastanawiałem się akurat nad nimi.
tk28
Dobroczyńca
Dobroczyńca
 
Posty: 1749
Rejestracja: 10 Lis 2010, 15:06
Miejscowość: NDM
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez Czosnowiak » 03 Gru 2012, 22:01

No.. tory.. co w tym dziwnego? :D
A myślisz że jak dojeżdżała wąskotorówka do Stoczni Modlin,
pod spichlerz i do samej Twierdzy Modlin? :D
Napiszę więcej.
Tory kolejki wąskotorowej biegły do samych Palmir - skład amunicji.

Po II Wojnie Światowej w planach było puszczenie torowiska środkiem mostu.
Miała tędy przebiegać trasa kolejowa przez Palmiry :D[/quote]

Małe sprostowanie. Do Stoczni Modlin i pod spichlerz dojeżdżała kolej normalnotorowa, a nie wąskotorówka. Bocznica odchodziła od głównej linii kolejowej w okolicy wiaduktu prowadzącego do mostu na Wiśle (Piłsudskiego). Widać to na zdjęciach i na mapach gdzie linia oznaczona jest jako normalnotorowa linia z torem pojedyńczym. Bocznica ta była używana przez wojsko jeszcze w latach 70 ub.w. Dostarczano nią wagony z paliwem i węglem dla JW.

Co do torów widocznych na zdjęciu z otwarcia mostu im. Piłsudskiego, to są to na pewno tory tymczasowe na czas budowy. Leżą one bezpośrednio na bruku bardzo blisko przęseł mostu więc nic konkretnego poza kolebami i wózkami tamtędy nie mogło przejechać. W tamtym czasie powszechnie stosowane były tzw. przęsła patentowe. Były to gotowe kilkumetrowe odcinki torów gdzie szyny były przyspawane bezpośrednio do podkładów. Można je było bardzo szybko układać nawet bezpośrednio na gruncie. Najczęściej stosowane były na budowach, w lasach przy wyrębie, a nawet w folwarkach.

Co do stałego połączenia koleją wąskotorową Modlina i Składnicy Uzbrojenia w Palmirach, to nie spotkałem się z żadnymi materiałami które by to potwierdzały. Opis, że zaraz po wybuchu wojny saperzy ułożyli taką linię jest jak najbardziej prawdopodobny ale potwierdza też, że na stałe takiego połączenia wcześniej nie było.

Skąd informacja, że "... po II Wojnie Światowej w planach było puszczenie torowiska środkiem mostu. Miała tędy przebiegać trasa kolejowa przez Palmiry"?
Czosnowiak
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 6
Rejestracja: 19 Lis 2012, 18:35
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez Czosnowiak » 03 Gru 2012, 23:09

I że nie ma dowodu na to, że trasa kolejki wąskotorowej biegła do samych Palmir w okresie międzywojennym.
Oto skan mapy z 1924 roku - moje zbiory prywatne - na którym dokładnie widać trasę kolejki.

Zdjęcie 1
Image

Zdjęcie 2
Image

Zauważcie że trasa kolejki przebiega obok fortu V w Dębinie, przez fort VI w Czeczotkach.
Kto był tam i widział je na własne oczy, ten wie jak ogromne są tam kaponiery.


Znowu sprostowanie. NIGDY nie było stałej linii kolejowej zarówno normalno jak i wąskotorowej pomiędzy Palmirami a Kazuniem czy Modlinem, tym samym nie przebiegała ona obok fortów w Dębinie i Czeczotkach. Notabene w tym czasie forty te były ruiną. Zostały wysadzone w 1915 roku przez wycofujące się wojska rosyjskie i nie miały żadnego znaczenia militarnego. Wklejona mapa z 1924 nie jest żadnym dowodem na jej istnienie, może co najwyżej przedstawiać koncepcję budowy - planowany przebieg trasy kolei ale nie jest odzwierciedleniem stanu faktycznego. Trochę faktów.

Około 1913 roku powstała koncepcja budowy linii kolejowej łączącej Warszawę z Łomiankami. Koncesję na jej budowę rząd rosyjski przydzielił Zygmuntowi Łempickiemu - w tym czasie oficerowi armii rosyjskiej. Budowy nie rozpoczęto.
W latach 20 Spółka Akc. "Siła I Światło" powróciła do koncepcji budowy takiej linii. Dla budowy i eksploatacji linii powołana została spółka akcyjna „Kolej Elektryczna Warszawa – Młociny – Modlin”, która 17 listopada 1924 r. odkupiła koncesję od Łempickiego. Zezwolenie na przejęcie koncesji (nr V-7853/24) Minister Kolei wydał 22 października 1924 r. 24 sierpnia 1925 r. ukazało się zarządzenie "o wywłaszczeniu gruntów do budowy kolei elektrycznej Warszawa – Młociny — Łomianki". W następnym roku wydano zarządzenie "w sprawie wywłaszczenia gruntów prywatnych pod budowę linii kolejowej «Łomianka - Palmira»". Linia została uruchomiona w 1929 roku i pomimo wcześniejszych planów kończyła swój bieg w Palmirach. Nigdy nie została zelektryfikowana. Była użytkowana do 1939 roku. Była to linia NORMALNOTOROWA.

Z budową tej linii wiąże się bezpośrednio powstanie Składnicy Uzbrojenia w Palmirach. Na obszarze kilkudziesięciu hektarów lasu w rejonie Palmiry-Kaliszki-Pociecha powstał kompleks 90 magazynów uzbrojenia i amunicji oraz obiekty towarzyszące. Pomimo, iż oficjalnie trasa kolei kończyła swój bieg w m. Palmiry, to w rzeczywistości biegła dalej przez m. Kaliszki i w okolicy Janówka rozwidlała się w sieć 16 bocznic kolejowych o łącznej długości 36 kilometrów. Ślady tej linii kolejowej oraz bocznic na terenie byłej Składnicy Uzbrojenia są widoczne do dnia dzisiejszego w postaci nasypów, przekopów i mostków. Linia została zdemontowana przez Niemców w 1940 roku.
Czosnowiak
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 6
Rejestracja: 19 Lis 2012, 18:35
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez Czosnowiak » 03 Gru 2012, 23:39

http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82 ... aaf272d84/

Oberzyj fotki "pozostałe zdjęcia". Widzisz co pisze?
Budowa mostu kolejowego w Modlinie.
Wiele razy oglądałem te zdjęcia i zawsze twierdziłem że to faktycznie most do Modlina, ponieważ widać wieżę przed stacją PKP.
Przyjżyj się dokładnie..
Za którymś razem dotarło do mnie, że to wieża ciśnień na Stoczni Modlin!!!!!

Zdjęcie pod tym linkiem rzeczywiście przedstawia budowę mostu kolejowego na Narwi w Modlinie. Niemniej jednak opis NAC-u jest niepełny i trochę wprowadza zamieszania. Zdjęcie przedstawia prawdopodobnie próbny-ćwiczebny montaż tymczasowego mostu kolejowego wykonanego z przęseł ESTB. Była to brytyjska wojskowa koncepcja budowy przepraw tymczasowych. Zapewne Wojsko Polskie w tym czasie zakupiło takie przęsła i w Modlinie odbywał się ćwiczebny montaż. Zresztą na stronach NAC są zdjęcia z budowy takiej przeprawy przez Pułk Saperów w Krakowie. Przęsła ESTB nie były nitowane ani spawane ale skręcane śrubami. Mosty takie można było szybko montować i demontować aby wykorzystać je w innym miejscu. Jak ktoś będzie zainteresowany, to mogę rozwinąć ten temat, bo znam kilka ciekawostek związanych z tym tematem.
Czosnowiak
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 6
Rejestracja: 19 Lis 2012, 18:35
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez Czosnowiak » 03 Gru 2012, 23:52

Image

Co widać? Hmm.. widziałeś w NDM tory kolejowe, nad którymi przebiegają tory kolejowe? :D
Wdług mnie, to właśnie wiadukt na kolejkę wąskotorową do Twierdzy Modlin, która przejeźdżała przez Most Piłsudkiego, a druga nitka, to wiadukt na pojazdy.
Widać, że podpory oraz wybetonowane ściany nie są już pierwszej młodości.
Zobacz że pod wiaduktem przebiegają dwie nitki torów kolejowych.
Poza tym na jednej fotce NAC, za wiaduktem widać łuk, a w tle budynki.
Moim zdaniem, ten po prawej stronie to domek i działka gdzie w czasach PRL-u była hodowla lisów.




To nie jest zdjęcie wiaduktu kolejowego w NDM. Nie będę opisywał dlaczego. Zainteresowanych odsyłam na torowisko pod istniejący wiadukt, a sami się o tym przekonają.

KaloNDM na jakiej podstawie twierdzisz, że wiadukt ze zdjęcia, to wiadukt kolejowy? Ja tam ani torów ani kolejki nie widzę.
Czosnowiak
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 6
Rejestracja: 19 Lis 2012, 18:35
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez aron.eczek » 19 Lut 2013, 14:54

Patrzę na to zdjęcie, na mapy, na googla... i nic nie pasuje.
być może na nac niewłaściwie opisano zdjęcie.
nie pasuje kąt torów do drogi. na nasypie jest raczej linia kolejowa, dwutorowa. bo pojedynczy segment mostu byłby za wąski dla drogi.
most jest nowowybudowany. na nasypie brak roślinności. kanałek jest uporządkowany, uporządkowany jest teren pod wiaduktem.
ściana budynku ma jednolity kolor. wybudowana jest z betonu, a nie z cegieł co by mogło świadczyć o wtórnym wykorzystywaniu przyczółków i filaru.
układ zdjęcia, torów i nasypu wskazuje że zostało zrobione w stronę stacji, gdzie linia dolna i górna stykają się.
fakt budowania bezkolizyjnego skrzyżowania może oznaczać że są to linie o sporym natężeniu ruchu.
widać również cięgna semafora. wjazdowego.
gdyby szły do zwrotnicy to byłoby ich więcej, bo oprócz zwrotnicy również do innych semaforów.
zresztą gdyby był jakiś rozjazd przed wiaduktem to byłaby tam raczej nastawnia i prowadzenie cięgien nie miałoby sensu.
no i tyle. zdjęcie nie pasuje do modlina i ndm i wydaje się że zostało błędnie przypisane do modlina
częściowo może potwierdzić to że jedno ze zdjęć z tej budowy jest przypisane do lat 1922-1938 i nie powiązane z tymi zdjęciami na nac.
sama konstrukcja wiaduktu nie pasuje do innych zdjęć opisywanych jako budowa mostu pod modlinem, na przeciwko koszar na wyspę. tamten most jest jednotorowy. do tego filary są drewniane, a czemu wiadukcik obok mostu miałby być betonowy?
aron.eczek
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 10
Rejestracja: 19 Lut 2013, 13:13
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez rather » 19 Lut 2013, 15:10

Mi się też wydaje, że tak jak pisał KaloNDM to jednak jest wiadukt kolejowy. Pamiętajcie, że zdjęcie zostało zrobione przed wojną, kiedy nie było potrzeby budowania wiaduktów o tej konstrukcji dla pojazdów drogowych - po prostu były za lekkie. Natomiast lokomotywa (nawet wąskotorówki) ważyła na tyle dużo, że wymagała solidnego wiaduktu o konstrukcji stalowej. Po drugie skrzyżowanie drogi z linią kolejową raczej byłoby jednopoziomowe, a skrzyżowań linii kolejowych nie rozwiązuje się w ten sposób. Dlatego moim zdaniem górą też jeździła kolejka
A ponadto uważam, że Straż Miejska powinna zostać zlikwidowana!
dietetyk Legionowo
Awatar użytkownika
rather
Administrator
Administrator
 
Posty: 5959
Rejestracja: 01 Paź 2010, 12:10
Miejscowość: Osiedle Młodych
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez aron.eczek » 19 Lut 2013, 15:52

ja się nie zgadzam.
bardzo, bardzo rzadko budowano skrzyżowania torów wąskich i szerokich na dwóch poziomach.
normą były skrzyżowania na jednym poziomie.
do tego tory wąskotorowe miały charakter tymczasowy, więc budowanie dla nich konstrukcji betonowej nie ma sensu.
nie istnieją (w Polsce) dwutorowe linie waskotorowe a ten wiadukt jest podwójny.
moim zdaniem góra prowadzi linia kolejowa, dwutorowa.
i zdjęcie nie jest z okolic Modlina.
aron.eczek
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 10
Rejestracja: 19 Lut 2013, 13:13
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez aron.eczek » 19 Lut 2013, 16:14

uparłem się żeby znaleźć ten wiadukt. i mam kandydata.
przyjąłem założenie że obydwie linie są dwutorowe. a nie było ich zbyt wiele w przedwojennej Polsce.
i wytypowałem magistralę węglową.
po przejechaniu od częstochowy znalazłem podobny obiekt w Tczewie.
https://maps.google.com/maps?q=tczew&hl ... a&t=h&z=18
zgadza się kąt.
obydwie linie sią dwutorowe.
most jest kratownicowy zrobiony z dwóch oddzielnych mostów. ale kratownice są inne, co zresztą nie powinno dziwić
jest filar po środku. obok jest rów z wodą.
patrząc od strony Tczewa tory idą po łuku w lewo.
pewnie na przedwojennej mapie znajdziemy budynki które odpowiadają tym ze zdjęcia.
aron.eczek
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 10
Rejestracja: 19 Lut 2013, 13:13
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez rather » 19 Lut 2013, 16:23

Wiaduktem z pewnością biegnie tylko jedna linia. Spojrzyj na filar pod napisem "KaloNDM" - ma wysokość maksymalnie 4,5-5m, więc na oko wiadukt ma jakieś 2-2,5m, od tego musisz odliczyć szerokość kratownicy - pewnie ok. 0,5 łącznie, więc zostanie 2m. A lokomotywa wąskotorowa to trochę mniej niż 1,5m...
A ponadto uważam, że Straż Miejska powinna zostać zlikwidowana!
dietetyk Legionowo
Awatar użytkownika
rather
Administrator
Administrator
 
Posty: 5959
Rejestracja: 01 Paź 2010, 12:10
Miejscowość: Osiedle Młodych
Płeć: mężczyzna

Re: Most wiślany do remontu???

Postprzez aron.eczek » 19 Lut 2013, 17:21

No nie.
linia na wiadukcie jest na 100% dwutorowa
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/82339:1/
a na zdjecie kaloNDM widać drugą kratownicę za pierwszą przesuniętą tak jak powinna być. przyjrzyj się kratownicom
skrajnia pociągu to około 3,6 metra.
aron.eczek
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 10
Rejestracja: 19 Lut 2013, 13:13
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inwestycje miejskie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron