Strona 1 z 1

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w NDM

PostWysłany: 16 Mar 2017, 15:52
przez andrzej1974

Re: Powiatowy Rzecznik Konsumentów w NDM

PostWysłany: 17 Mar 2017, 11:10
przez melchizedek
Kiedyś skorzystałem. Sądziłem, że to coś da. Szkoda czasu, zupełnie nie skuteczne. Masa papierów, ryza wydrukowanych stron, wysyłania, stracony czas. W ogóle nieopłacalne. Gdybym wcześniej wiedział jak to będzie wyglądać, to w ogóle bym sobie darował sprawę. Fakt, że było to dobrych kilka lat temu, ale pewnie nic się nie zmieniło...

Re: Powiatowy Rzecznik Konsumentów w NDM

PostWysłany: 17 Mar 2017, 11:44
przez adaman1tos
Ja korzystalem z pomocy Pani Rzecznik jakies 3 lata temu. I to z powodzoniem. Polecam wiec wszystkim, ktorzy maja jakis problem z reklamacja towaru u nieuczciwego sprzedawcy.