Strona 1 z 1

Awaria bankomatu w BP PKO

PostWysłany: 14 Kwi 2017, 05:44
przez ewita
Wczoraj chciałam pobrać pieniądze z bankomatu i nastąpiła awaria w systemie.Niestety ku mojemu zdziwieniu z konta zniknęło mi 300 zł..Podejrzewam,że bankomat po moim odejściu z opóżnieniem wypłacił i ktoś nie uczciwy je pobrał.Przez to mam smutne święta
Pomóżcie jak dochodzić zwrotu swoich pieniędzy,bo nigdy nie miałam takich problemów:(-

Re: Awaria bankomatu w BP PKO

PostWysłany: 14 Kwi 2017, 06:40
przez BURBUL
A czy pobrałaś wydruk transakcji ? Jeśli nawet nie, pozostaje złożenie reklamacji w oddziale. Jakie info było na ekranie bankomatu ?. Tak dla przestrogi dla innych użytkowników ! Często widzę jak te wydruki walają się wokół bankomatów, a jest to dowód dokonania transakcji. Ja zawsze je zbieram i po miesiącu niszczę. Ewita 300 pln. to nie koniec świata , chociaż strata ( na razie ) boli i wkurza , dasz radę, spokojnych Świąt. Pozdrawiam :D :D :D

Re: Awaria bankomatu w BP PKO

PostWysłany: 14 Kwi 2017, 08:19
przez rather
Złóż po prostu reklamację - bankomaty są najczęściej monitorowane i można bez problemu odtworzyć czy urządzenie wydało Ci pieniądze (jedna z kamer obserwuje szczelinę, którą są wydawane pieniądze). To zresztą kiedyś był również częsty sposób okradania osób wypłacających pieniądze - złodzieje umieszczali w szczelinie przedmiot, który blokował wydawane pieniądze, a później spokojnie je wyjmowali kiedy klient oddalił się od bankomatu...

Możliwe jest również, że bankomat miał awarię - wtedy taka informacja będzie w rejestrach urządzenia i bank bez problemu zwróci Ci pieniądze.

Re: Awaria bankomatu w BP PKO

PostWysłany: 18 Kwi 2017, 20:25
przez ewita
Wszystko dobrze się skończyło,pieniądze wróciły na konto.Reklamacje uwzględniono w ciągu 24 godzin i na święta kasa była:)

Re: Awaria bankomatu w BP PKO

PostWysłany: 18 Kwi 2017, 21:30
przez rather
Uczciwy bankomat ;)