Strona 1 z 1

Model biznesowy portu lotniczego

PostWysłany: 02 Lis 2017, 11:59
przez BURBUL
Ciekawy artykuł, chociaż dotyczy Lublina, to są tam wątki o naszym lotnisku link https://businessinsider.com.pl/firmy/za ... go/b6xgx2w

Re: Model biznesowy portu lotniczego

PostWysłany: 02 Lis 2017, 14:14
przez rather
Mi to wygląda na opowiadanie banialuków przez faceta, który zarządza nierentownym przedsiębiorstwem i na siłę stara się pokazać, że jednak ma sukces. Z założenia przedsiębiorstwa są zakładane po to żeby przynosić zyski. I wszelkie opowieści o tym, że nierentowne przedsiębiorstwo jednak odnosi sukces, można z góry włożyć pomiędzy bajki. Co więcej - gdyby porty lotnicze takie jak Modlin czy Lublin były przedsięwzięciami prywatnymi - idę o zakład, że ich kondycja finansowa byłaby znacznie lepsza niż obecnie. Przedsiębiorstwa państwowe z góry mają zysk w nosie, bo wiedzą, że państwowy właściciel zawsze sypnie groszem, bo dla niego ważniejsze jest to, że może się pochwalić "swoim lotniskiem" niż to czy biznes się spina...

Re: Model biznesowy portu lotniczego

PostWysłany: 29 Lis 2017, 08:51
przez BURBUL
Trzy scenariusze dla Modlina : https://businessinsider.com.pl/firmy/st ... ju/lvgpdkf , no niestety zawsze w tle pisowskie PPL :?

Re: Model biznesowy portu lotniczego

PostWysłany: 29 Lis 2017, 09:08
przez rather
Wczoraj w radio słyszałem, że w przyszłym tygodniu ma być decyzja dokąd mają trafić low costy i czartery z Okęcia. I jakoś z tego newsa nie wynikało, że z marszu trafią do Modlina - raczej, że będzie to nowa lokalizacja.

Re: Model biznesowy portu lotniczego

PostWysłany: 30 Lis 2017, 07:34
przez BURBUL
Zielona Góra, to by było rozwiązanie, mają wolne moce przerobowe :lol: Przy okazji zgraliby na nosie Struzikowi, bo przecież o to tylko chodzi :shock: