Regulamin forum mieszkańców Nowego Dworu MazowieckiegoForum mieszkańców naszego miasta powstało z myślą o swobodnej dyskusji nad problemami Nowego Dworu Mazowieckiego. Uważamy, że cywilizowani ludzie mogą prowadzić merytoryczną rozmowę, nawet jeśli prezentują skrajnie odmienne poglądy. W trosce o poziom dyskusji prosimy o zastosowanie się do poniższych uwag:
§1. Zasady ogólne:1. Użytkownik rejestrując się na forum oświadcza, iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje go.
2. Za złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu grozi:
- upomnienie
- ostrzeżenie (warn)
- blokada pisania
- zbanowanie czasowe lub permanentne
- usunięcie konta
3. Nie wolno reklamować i/lub umieszczać odsyłaczy(linków) do stron o treści łamiącej polskie prawo.
§2. Użytkownik ma prawo do:1. Bezpłatnej rejestracji na forum.
2. Traktowania go zgodnego z zasadami godności, partnerstwa i wzajemnego poszanowania.
3. Oczekiwania pomocy zgodnie z potrzebami i odpowiedzi na zgłaszane problemy.
4. Dostępu do zasobów Forum zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
5. Uzyskania wyjaśnień od administratora/moderatora, przez którego został ukarany.
§3. Użytkownik zobowiązany jest do:1. Stosowania się do zasad Netykiety (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta)
2. Używania opcji "szukaj" zanim rozpocznie nowy wątek.
3. Pisania postów w odpowiednich działach.
4. Zapoznawania się z wszelkimi regulaminami jakie obecnie znajdują się na forum, oraz ich aktualizacjami.
5. Respektowania i przestrzegania decyzji Administratorów i Moderatorów.
6. Przestrzegania zasad kultury, poprawności językowej i wzajemnego poszanowania.
§4. Użytkownikowi zabrania się:1. Nadużywania słów potocznie uznanych za wulgarne, obrażania, ubliżania i znieważania innych Użytkowników.
2. Podważania decyzji Administratora czy Moderatora.
3. Podszywania się pod inne osoby.
4. Spamowania na forum.
5. Propagowania treści potocznie uważanych za obraźliwe - rasizm, seksizm etc.
6. Obrażania innych narodowości, ras ludzkich, religii.
§5a. Awatary:1. Awatary zawierające treści rasistowskie, czy też mające na celu obrazę czyjejś osoby są surowo wzbronione! To samo tyczy scen przesadnie jednoznacznych!
2. Minimalny rozmiar awatara wynosi 20x20px
3. Dopuszczalny rozmiar awatara wynosi 100x100px
4. Maksymalna wielkość awatara wynosi 7500 Bajtów
§5b. Sygnatury i podpisy:1. Sygnatury zawierające treści rasistowskie, czy też mające na celu obrazę czyjejś osoby są surowo wzbronione!
2. Maksymalny rozmiar sygnatury (obrazek w podpisie) wynosi 800x120px
3. Maksymalna długość podpisu wynosi 255 znaków
4. Maksymalna ilość linijek podpisu wynosi 5
5. Maksymalna ilość linków w podpisie wynosi 1
§6. Tematy1. Użytkownik zanim rozpocznie nową dyskusje musi sprawdzić czy taki wątek już nie istnieje.
2. Nowe wątki muszą być rozpoczynane w odpowiednim do tego dziale
3. Nazwa tematu nie powinna odbiegać od treści w nim zawartej.
4. Użytkownik może wznowić/odświeżyć temat tylko wtedy jeśli ma do tego wystarczający powód.
5. Temat umieszczony w złym dziale zostanie przeniesiony lub usunięty, a autor ukarany wedle decyzji tego kto aktualnie zajmuje się sprawą.
§7. Posty1. Wypowiedzi powinny być na temat! Off-topic jest niewskazany, a sprawy między sobą załatwiamy na PW.
2. Wypowiedzi zawierające tylko i wyłącznie wielkie litery (Caps-Lock), fale, pokemony, itp. są zabronione.
3. Spam jest niedozwolony.
4. Posty obrażające, ubliżające i działające na szkodzę innych są zabronione.
5. Wypowiedź użytkownika musi być zrozumiała i napisana prawidłową polszczyzną.
6. Nie piszemy postów pod postem w krótkich odstępach czasu.
7. Używamy opcji edytuj.
§8. Rangi użytkowników:Na forum mamy następujące rangi specjalne, przydzielane przez załogę forum (w tabeli bez limitu postów) oraz zwyczajne przydzielane automatycznie po uzyskaniu minimalnej ilości postów na forum (limity widoczne w tabeli). Nad profitami poza prestiżem dla poszczególnych rang trwają prace.
- Notatka20121220154923.png (72.96 KiB) Obejrzany 5303 razy
§9. Pozostałe:1. Nie kopiuj tematów z tego forum na inne, lub na odwrót, bez zgody autora i podania źródła.
2. Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które zawierają wirusy. Takie akcje zostaną odebrane jako celowe działanie na szkodę dla innych.
3. Administracja nie ma obowiązku usunięcia konta użytkownika na życzenie.
4. Administracja nie musi się zgadzać ze zdaniem użytkownika.
5. Administracja ma prawo zbanować konto użytkownika, usunąć jego temat, post bez podania przyczyny.
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
7. Administracja jak i załoga novidvor.pl nie ponosi odpowiedzialności za umieszczane przez użytkowników treści na forum.
8. Regulamin może ulec zmianom w każdej chwili bez powiadamiania użytkowników.
Dziękujemy,
Administracja i moderatorzy