Asystent wsparcia obsługi klienta - praca zdalna

Aktualności oraz ogłoszenia wszelkiej treści.

Asystent wsparcia obsługi klienta - praca zdalna

Postprzez OBPON » 17 Paź 2022, 12:43

Nasz Klient to europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i jest jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów.

Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:

Asystent wsparcia obsługi klienta- praca zdalna

Zakres obowiązków:
• nadzór nad procesem zgłaszania skarg przez klientów
• prowadzenie rejestru skarg i zgłoszeń kierowanych przez klientów do Centrali
• wspieranie Kierowników Rejonów w rozpatrywaniu skarg
• obsługa poczty dla klientów ze wskazanych przez Managera rynków
• tworzenie tłumaczeń wiadomości zgodnie z dostępnymi narzędziami (brak wymogu znajomości języka lokalnego)
• kontakt z tłumaczami lokalnymi
• rozsyłanie odpowiedzi do klientów

Wymagania:
• średniozaawansowany poziom znajomości języka angielskiego (B1/B2)
• podstawowa znajomość programów Excel i PowerPoint
• komunikatywność
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Mile widziane:
• doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta pod kątem przyjmowania zgłoszeń

Oferujemy
• umowę o pracę w stabilnej firmie
• pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole
• pracę w formie zdalnej
• 7-godzinny czas pracy

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres:
praca@obpon.pl

Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronach
www.werbeo.pl oraz www.obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl
Załączniki
Asystent wsparcia obsługi klienta- praca zdalna.jpg
Asystent wsparcia obsługi klienta- praca zdalna.jpg (88.03 KiB) Obejrzany 3029 razy
OBPON
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 21
Rejestracja: 22 Paź 2018, 06:54
Płeć: kobieta

Re: Asystent wsparcia obsługi klienta - praca zdalna

Postprzez babos » 29 Sie 2024, 13:00

Trzymajcie namiary - viessmann.plus
Uważacie, że to ma sens? To dobry kierunek, jeśli chodzi o zatrudnienie?
Czego można się spodziewać? Jak to wyglądało u Was?
Tak konkretnie?
babos
Aktywny Użytkownik
Aktywny Użytkownik
 
Posty: 146
Rejestracja: 02 Sie 2019, 07:21
Płeć: mężczyzna


Wróć do Aktualności i ogłoszenia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron